duminică, 27 octombrie 2013

Pasiunea si emotiile sunt in noi

Era intuneric, dar eram inconjurata de straini si de cunoscuti, ceea ce normal ar fi trebuit sa-mi dea o doza de lejeritate. Dimpotriva, ma simteam si mai stinghera. Meditam, cum obisnuiesc mai nou si priveam pe furis oamenii. Nici eu nu stiu de ce le cautam reactiile, probabil ca sa maschez starea mea de neliniste. Toata agitatia mea o cauza el. EL fiind o veche pasiune care a trecut surprinzator de repede. Acum nu mai simteam nimic, nu imi mai inchipuiam nimic, dar totusi nelinistea era in mine. Imi vorbea uneori, dar abia il auzeam. Nu stiu daca din cauza emotiilor sau a zgomotului infernal. Ma cuprindea un vag sentiment de vinovatie. Am invatat ceva: Suntem oameni si oricat am reprima, simtim mai presus de orice. Iubirea, pasiunea, furia e in noi. Putem sa o stingem cand vrem, putem sa facem in asa fel sa nu mai simtim, dar e in noi. Negam cu vehementa acest fapt, dar stiam ca ceva exista in oricine. Mi-am dat seama, doar cand mi-a atins bratul. In acel moment un curent mi-a strabatut tot corpul, desi era o simpla atingere. Mi-a placut. Dar gandurile mele, erau altundeva, nu erau aici.Nu mai puteam sa-mi imaginez nimic cu el, nici macar nu-l mai placeam. Ma intrebam cum am putut sa ma uit candva la el si chiar sa am fantezii. Cand m-a atins, am simtit si eram in extaz, dar mi-am dat seama ca noi suntem doar biete instrumente in mana naturii noastre. Pasiunea e artificiala. Apare intr-o secunda, si la fel de repede dispare. Te face sa-ti pierzi mintile uneori, si peste cateva zile poate nici nu-ti mai amintesti ce ai simtit candva. Ma gandeam la lucrurile astea, si-mi dadeam seama cat de slabi suntem ca oameni. Trairile noastre false ne conduc viata, ne manipuleaza, ne fac sa fim sclavi. Cu toate ca am constientizat, simt o dependenta de acele trairi. Nimic nu e mai inaltator pentru mine, decat sa simt, sa fiu vie, sa traiesc ceea ce multi isi reprima. Stiu ca toate se vor sfarsi, dar amintirea uneori poate reinvia ceea ce ai simtit candva. Cand simti acel fior cum iti strabate corpul, nimic nu mai conteaza. Sa fii rational e un lucru inteligent, dar sa te lasi condus pentru cateva clipe de pasiune esti un zeu.

Niciun comentariu: