sâmbătă, 20 octombrie 2012

Sunt o visătoare

Sunt o visătoare şi nu vreau să mă schimb. Mi-am acceptat condiţia azi mai mult ca oricând. Am făcut şi lucruri considerate de unele persoane aparent imposibile şi niciodată n-o sa mă opresc din a-mi îndeplini vise. Azi, după un an de zile, când te-am revăzut mi-a stat inima în loc. Parca ieri te-am părăsit definitiv, iar azi te vreau înapoi. Ne-am schimbat amandoi dar sentimentele au rămas aceleaşi. Din acel moment în care mi-ai zambit am ştiut că vei fi iarăşi al meu, indiferent de ce s-a întamplat. Nu ştiu ce sentimente sunt acestea, dar când m-ai sarutat şi m-ai imbrăţişat s-a oprit totul în loc şi mă simţeam una şi aceeaşi persoană cu tine, că nu ai disparut niciodată din viaţa mea si că am fost mereu a ta. Nu mi-e frică de nimic. Ştiu că trebuie să repar greşelile trecutului, că ţi-e greu să înţelegi dar când imi doresc ceva nimic nu-mi stă în cale.

Niciun comentariu: