duminică, 6 februarie 2011

Anidora.Today

"Tu esti marea iar azi, eu m-am scufundat in tine.M-ai lasat pentru prima data sa te cunosc mai bine.Si iata ce am descoperit:alge.Foarte multe alge moarte.M-am prins in capcana lor.Toate formau un cerc din care nu mai puteai iesi; mi s-au prins de picioare de maini,de fata.Inofensivele m-au invadat desi nu au viata. Am scapat si am mers mai departe.Am gasit o caracatita suparata care si-a pierdut cheful de a ataca.Era umila,supusa si ma privea cu ochi tristi.Mai departe am vazut un rechin.Di,m-am speriat teribil!Nu m-a atacat dar avea o postura infricosatoare.Nu ma asteptam sa gasesc asemenea creatura.Intr-un final am ajuns la fundul marii.
Era intuneric si foarte frig,simteam ca o sa imi inghete si sufletul in mine.Nu vedeam nimic,oricat m-as fi chinuit si rataceam ca o bezmetica.Voiam sa ajung acasa,pana am suprins ceva miscandu-se.M-am apropiat pe bajbaite,incet,cu frica dar cu o imensa curiozitate.Eram la cativa centimetri de acel lucru,vietate ori ce o fi fost.Am luat hotararea sa pun mana.Era neted si cald si se misca ritmic,ca o inima.Am luat-o in brate,am strans-o cat am putut si nu era goala.In sfarsit puteam sa vad:eram si eu inauntru,erau si alte persoane,un conglomerat de persoane.Toti erau captivi acolo,unii sufereau,altii radeau,unii voiau sa scape altii ramaneau.Si am mai vazut ceva.Stii ce? O cheie.O simpla cheie.Ce voiai sa faci cu acea cheie?" Anidora

4 comentarii:

Lumi RO spunea...

Era acea inima viata noastra? Si cheia drumul pe care il tot cautam?

Adrian Barbat spunea...

Era cheia pentru cei care doreau sa place ;).

Diana Slavu spunea...

Lumi, cred ca ar putea fi si aceasta o interpretare dar eu m-am gandit la altceva.

Adrian, nu era pentru cei care doreau sa plece ci pentru cei care doreau sa intre.

Stefania spunea...

Frumoase postari ! Blogul tau este minunat !

Eu sunt o bloggerita incepatoare , si am nevoie de putin ajutor pt a ma integra mai usor in lumea bloggerilor scriitori !

Ai fi interesata de o promovare reciproca a blogurilor noastre prin bannare publicitare ?

Astept un mail ( doryanna_324@yahoo.com ) in caz ca iti surade ideea si vorbim mai multe !

Mult succes pe viitor !