duminică, 13 iunie 2010

Aici si acolo

Nu vreau sa ma reintorc...Ma asteapta un oras mort,sinistru,plin de amintiri.Zilele trec cu o viteza ametitoare si pasii mei trebuie sa se indrepte acasa.ACASA impropriu spus,pentru ca a mea casa e nicaieri.E peste tot...
Imi urasc orasul natal pentru ca te revad in banca din parc pe care stateam serile tarzii,in lacul unde m-ai dus cand te-am cunoscut,in cladirile din centru,in oamenii de pe strada,in tot ce ma inconjoara.Esti aici si eu vreau sa fiu acolo,esti acolo si eu vreau sa nu mai fiu,Esti dar eu nu mai Sunt.
Si au mai ramas putine zile,in care ma agat cu disperare de "casa" mea.Sunt singura dar singuratatea ma ajuta,sunt independenta dar independenta ma ridica,sunt intre necunoscuti dar necunoscutii ma inteleg.

Vezi mai multe din Ambientala pe 220.ro

3 comentarii:

Tlaloc spunea...

Si totusi acasa ramane acasa.

Tudor Enea spunea...

un premiu te asteapta pe blogul meu. multumesc mult pentru ceea ce scrii.

elena marin-alexe spunea...

Am ascultat Vangelis si am plecat cu gandul la casa care ma asteapta ..dincolo de stele! Te pup Diana!