miercuri, 28 aprilie 2010

Nevoie


Apa inseamna viata...Inot incontinuu, in mijlocul bazinului si simt cum toata energia si starea de bine intra in mine.Sunt doar eu si parca as dori mai mult,sa fiu in mijlocul marii,sa ma pierd in larg.Imi las corpul moale in apa si mi-l ridica la suprafata cu lejeritate.Eu as vrea sa ma cufund in Ea dar ma inalta mereu si mereu.In Ea scap de griji de dureri si doar nevoia de aer ma mai impinge la suprafata.

In alta viata cred ca am fost un delfin.Uscatul ma omoara,apa ma elibereaza de tot.Mi-e greu sa inteleg oamenii care nu se pot sincroniza cu apa,care urasc sau le e frica de apa.Eu ma arunc in Ea si ma protejeaza mai mult decat ar face-o altcineva.Pot sa inot ore intregi,sa uit de mine fara sa depun cel mai efort.

5 comentarii:

Virtualkid spunea...

frumos spus, delfinule din alta viata!

Monica spunea...

uffff......parca ai scris despre mine;))

marada spunea...

Apa...pacat ca nu stim sa o avem grija de ea!

Diana Slavu spunea...

Virtual ...merci...chiar as vrea sa fiu un delfin uneori:P

Diana Slavu spunea...

Monica, ma bucur ca avem pasiuni comune si cred ca cel mai frumos mod in care te poti relaxa e acesta.