duminică, 28 martie 2010

1 aprilie

"Viata si visele sunt paginile aceleiasi carti,citindu-le in ordine inseamna sa traiesti,citindu-le pe sarite inseamna sa visezi."
Arthur Schopenhauer


Traiesc zi de zi,mai mult sau mai putin,mai profund sau mai superficial si clipele zboara deasupra mea cu o viteza ametitoare.Fiecare pagina din viata mea are frumusetea ei aparte si as dori sa traiesc mai departe cat mai mult posibil,sa imi iscalesc in minte cat mai multe amintiri.
...

Totul are o anumita ordine.Am facut totul pe rand,am trecut printr-un labirint fara sfarsit,am urcat treapta cu treapta pe scara vietii,m-am impiedicat apoi m-am ridicat,am mers inainte,am asteptat cursul vietii,am urmarit cum trec zilele pana la indeplinirea dorintelor mele si nu am incercat sa grabesc acest proces.
De azi o sa sar peste capitole din viata mea,nu va mai exista o anumita ordine.Nu o sa mai existe un rand la nimic,nici un labirint fara sfarsit,voi urca cate 2 3 trepte o data,voi sari peste ele,ma voi ridica si apoi ma voi impiedica,voi merge inainte sau inapoi cand va fi cazul,nu voi astepta sa treaca clipele pe langa mine fara sa fac ceva,voi actiona, nu voi astepta ca timpul sa rezolve problemele,ma voi grabi sau voi incetini mersul vietii.
Voi sari peste pagini din viata mea si le voi lasa in urma.

Vezi mai multe din Dance pe 220.ro

Niciun comentariu: