marți, 9 februarie 2010

Vreau aripi...

Vreau aripi...mari,frumoase,albe sau negre,dar totusi prefer albe,care sa ma duca departe,peste mari si tari.Sa fiu deasupra norilor,cat mai aproape de soare,in mijlocul cerului si sa dansez de una singura pe o melodie de-a lui Bob Marley,apoi sa mai cobor cateva "statii" sa iau un nor de nas si sa-i soptesc "Nu vreau azi ploaie.Pleaca departe,azi vreau caldura innabusitoare."
Sa urc pana la Soare si sa ma topesc in bratele lui,sa fim doar noi doi,iar jos sa ninga.Cand voi fi topita de atata de caldura voi cobori incet.

Aici ninge cu fulgi mari si e frig.Nu-mi mai place.M-as inalta altundeva,in alta lume.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Extraordinar de frumos! Am avut si eu de multe ori dorinta asta,si recunosc..ea persista in timp,diferenta este ca imi plac noptile cu cer instelat.Ador cum spui tu:"sa iau un nor de nas si sa-i soptesc "Nu vreau azi ploaie.Pleaca departe,azi vreau caldura innabusitoare." :) Pupici!

Diana Slavu spunea...

multumesc alinutza,sa stii ca si mie imi plac noptile instelate...poate o sa scriu despre asta ...:)

Anonim spunea...

Mi-ar face placere.Esti foarte talentata !