vineri, 12 februarie 2010

Ce inseamna sa fii fotomodel?Partea II


La o sedinta foto,o sa ai de a face cu tot felul de fotografi.Am cunoscut fotografi foarte draguti,amabili cu care am putut lucra,am cunoscut si niste jigodii care vroiau sa ma vada cat mai dezbracata,dar cel mai mult mi-au placut aceia care faceau tot posibilul ca pozele sa iasa cat mai bine.
Prefer sa mi se spuna cum sa pozez,dar nu sa mi se impuna.Am destule cunostinte despre pozat si o anumita experienta,incat cred ca sunt mai mult decat un simplu model.
E bine ca o colaborare sa se bazeze pe incredere,prietenie,incat sa poti sa pozezi cat mai lejer.
Trebuie sa stii ce pozitii te avantajeaza in poze si ce machiaj sa folosesti,altfel risti sa pari o paiatza.
Poti folosi machiaj strident,pentru ca in poze se va vedea foarte putin machiajul,iar daca preferi sa apari mai naturala,un machiaj simplu ar fi optim.Dar e nevoie neaparat de fond de ten,preferabil mat si rimel.
Coafura in primul rand trebuie sa te avantajeze si sa se potriveasca cu imbracamintea.Haine trebuie sa fie adecvate.Eu aleg o tema...si apoi gasesc si hainele cele mai potrivite.
E bine ca atat modelul cat si fotograful sa vina cu idei;cat mai multe idei.Foloseste cat mai multe elemente:mar,evantai,carte...etc
Si cel mai important sa faci tot efortul ca sa in poze sa inspiri ceea ce doresti:tristete,bucurie,furie.

Niciun comentariu: