joi, 14 ianuarie 2010

Mi-e dor


Mi-e dor...de o zi de aprilie..de un iz de primavara...Si ochii tai caprui,ce imi incalzeau de fiecare data sufletul si imi intunecau inima au plecat.Ai aparut ca o ploaie de vara si ai disparut la prima raza a soarelui.Mi-ai atins gandurile,m-ai imbolnavit si ai lasat iarna grea peste umerii mei.
Te caut in fiecare persoana,in fiecare amintire si esti prezent in mintea mea azi,maine si in toate zilele ce urmeaza.Esti unic si irepetabil,tot ce seamana cu tine e o copie.Un zambet ar alunga si norii si ceata din jur.
Surasul lui sporeste intunericul,al tau il alunga.Vocea lui ma inspaimanta,a ta ma incalzeste.Atingerea lui imi creeaza sila,a ta ma inalta.
Te simt atat de departe si de aproape,dar sufletul meu a ramas amortit.Vreau sa-l trezesc la viata;intunericul nu ma lasa,frigul imi rade in nas.
Mi-e dor de o zi de aprilie,de tine,de plimbarile noastre sub clar de luna,de noptile nedormite,de tot ce se ascunde in ochii tai caprui.


vama veche - cu tine
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

marada spunea...

Alunga tristetea!
Priveste cu atentie in jur! Uneori constatam ca nu am observat persoane speciale care sunt chiar langa noi!
Toate cele bune!

Anonim spunea...

AMINTIRILE sunt mai frumoase cand ne DAU FORTA SA MERGEM MAI DEPARTE!
http://www.afladespre.ro/iubirea_un-joc-de-noroc-255.htm

lumina cerului spunea...

imi place mult cum scri, stilul este atat de unic cum este si persoana, dar te cam contrazici in acest text. spui ca persoana, reala sau imaginara, nu contaza, este unica si irepetabila, dar tu o cauti in altii. chiar daca se prezinta ca o amintire, ce urmeaza este o adevarata declaratie de dragoste, in care insa apare si o a treia parte, ceea ce nu cred ca trebuia sa se intample. dragostea este rezultatul a ceea ce face o persoana, sau a conduitei acesteia, in nici-un caz nu e meritul persoanei care te scarbeste. cu alte cuvinte, il iubesti pentru ca il iubesti, nu fiindca altul nu-i mai breaz. aici insa apar ambele elemente. oricum, este doar o parere si astept sa mi-o mai pot exprima si asupra altor texte