marți, 26 ianuarie 2010

Marea


Ma las in voia marii..si marea se lasa in a mea.Plutesc incetisor doar eu in Ea.Marea ma primeste cu bratele-i deschise si ma arunca in larg.Inot din ce in ce mai intens si incep sa-i inteleg vocea.Ma cheama...Ritmul meu se sincronizeaza din ce in ce mai bine.
Nu ma lupt cu apa,ma completez perfect.Nu-i place sa fie ranita,de aceea inot incet incet ..Uneori se ma joaca cu mine.Ma scufunda incet si apoi ma ridica ca pe un balon sus.
Imi place sa patrund adanc in ea si sa o descopar.E egoista.Nu ma lasa sa respir nici sa-i descopar bogatiile.
Ii plac persoanele calme fara frica,hotarate.Daca eziti,marea te scufunda.

Sa inoti e cel mai frumos exercitiu pentru minte si pentru suflet.Regret ca exista atatea persoane care habar n-au ce inseamna.


Vama Veche - Vama Veche
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

mişca spunea...

hai să ne întrupăm într-o loţiune cu 99% sare, 2-în-1, şi să ne topească marea, săî înghetîm şi nnoi în ea, să fim parte din ea.

cu drag, mishaela >:D<
PS-vama veche, melodia mea de suflet.
vama veche, formaţia mea cu puteri magice de alinare a cicatricelor.

lumina cerului spunea...

un articol extraordinar de frumos al unei visatoare, exact cum te descrii. sa fi una cu marea, este intr-adevar ceea ce am vrea cu totii. singura intrebare este: ce faci cand mare e tulbure si vine uraganul? cred ca singura solutie este sa traim pe malul marii, sa fim pregatiti. mi-a placut extrem de mult analogia. astept sa te recitesc.

Anonim spunea...

imi place cum scri! :) Te-am adaugat la Blogroll. La cat mai multe articole! :D