marți, 25 august 2009

Ranile sufletului


Ranile adanci se vindeca greu dar pana la urma se refac.Totusi ceva ramane:cicatricea.O porti mereu,nu te poti descotorosi de ea,e prezenta oriunde si oricand.Poti sa o maschezi,dar nu poti s-o faci sa dispara.
Cicatricea ne face sa ne amintim de momentul cand ne-am ranit.Uneori ne amintim cu duiosie,alteori facem haz de necaz.Se poate intampla sa uiti ca o ai,dar iti amintesc altii de ea.
Ranile fizice le vindecam la doctor,sau trec de la sine.Dar ranile sufletului,unde sa le ingrijim?De ce nu exista un spital pentru suflet?E cel mai fragil,are nevoie de protectie uneori.
Eu am gasit un bun leac pentru suflet.Mi-a luat ceva timp pana mi-am dat seama,dar a meritat.
Trebuie sa cauti in tine...acolo ascuns zace o comoara.Si numai tu o poti scoate la iveala,putine sanse sa o descopere altcineva daca e bine ascunsa.Sa fim constienti de propria noastra valoare si totul se va rezolva.


Vama Veche - Ana
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Pitik spunea...

frumos spus..dar degeaba cauti in tine acea comoara pe care nu o mai ai deja...pe care ai dat-o cuiva care mai tarziu ti-ai dat seama k nu merita!!!:(:( mai ales knd iubesti..durerea se cicatrizeaza destul de greu...in timp..dar asta n-o sa poti stii vreodada care se va vindeca ptr totdeauna...mai ales knd ai oferit totul:(:(