joi, 20 august 2009

Ofera si nu astepta nimic in schimb




"Se povesteste ca Walt Disney ar fi spus ca in lume sunt trei feluri de oameni.Sunt cei care otravesc fantanile,care-i descurajeaza pe ceilalti,le blocheaza creativitatea si le spun ce nu pot sa faca.Sunt apoi cei care tund iarba peluzei,cei cu bune intentii,dar prea absorbiti de ei insisi,care-si tund propriile peluze,dar nu-i ajuta niciodata pe ceilalti.Si sunt cei care sporesc viata.Aceasta ultima categorie cuprinde oameni care imbogatesc vietile altora,care-i ridica si-i inspira."

E mult mai usor sa faci parte din ultima categorie de persoane,dar cu toate acestea din pacate,cei mai multi fac parte din prima sau a doua categorie.Am foarte multi "prieteni" care cred ca ma ajuta cand imi spun ca nu sunt in stare sa fac unele lucruri,ca mai bine ma dau batuta,ca e foarte greu sa reusesc ce mi-am propus,care ma critica mai mult decat ma incurajeaza.E drept uneori critica e constructiva dar nu trebuie sa devina o obisnuinta in caracterul unei persoane.
Aceste persoane nu sunt deloc o prezenta buna in preajma cuiva,nu aduc decat negativism.
O scurta perioada de timp credeam ca am ajutat prea mult pe altii si e randul sa fac doar pentru mine in continuare.GRESIT!Nu trebuie neaparat sa astepti o recompensa cand ajuti pe cineva,nu trebuie sa astepti sa ti se intoarca inapoi binele facut.Doar atunci cand o faci din placere,fara sa astepti nimic ti se va intoarce.Important e sa oferi ,nu neaparat lucruri materiale,si un sfat, o imbratisare e binevenita.

Niciun comentariu: