miercuri, 8 iulie 2009

Carpe Diem


Motto-ul meu in viata de cateva zile este "Traieste clipa!"
Intr-o zi frumoasa de joi, am primit un mesaj remarcabil "Carpe Diem".Din pacate nici acum nu stiu destinatarul, dar stiu ca nu a fost trimis la intamplare.Pot sa spun ca de cand am primit acest mesaj anonim incep sa ma gandesc mai bine cand pun pe primul loc pe altcineva inaintea mea.

Sincera sa fiu, eram predispusa sa imi traiesc viata dupa asteptarile altora, nu dupa ale mele.Cautam aprobare, nu eram in stare sa iau decizii importante singura.Cred ca si efectul de turma m-a atins,si tot ce faceam era pentru a multumi pe altii.Cred ca cea mai mare greseala este de a multumi pe altii inainte de a te multumi pe tine insuti,de a asculta vointa tuturor, de a te lasa guvernat de dorintele altora.Astazi traiesc clipa indiferent de parerile din jur.Si parerea mea e ca toti ar trebui sa traiasca fiecare minut ca si cum ar fi ultimul.
Mereu m-am intrebat ce inseamna “traieste clipa” .Acum am aflat.
Ti s-a oferit vreodata o oportunitate in viata pe care ai ratat-o din cauza ca ai ezitat? ca ti-a fost frica?Acea oportunitate a aparut in viata ta pt ca tu ti-ai dorit sa apara si pt ca AI VISAT-O.
TRAIESTE CLIPA INSEAMNA : nu rata nici o ocazie,intotdeauna ia o decizie si nu lasa viata sa o faca pt tine.
TRAIESTE CLIPA INSEAMNA : implica-te in ceea ce faci si actioneaza.Asta nu inseamna ca nu ai voie sa visezi,din contra trebuie sa actionezi ca sa-ti indeplinesti visul.

Uneori avem nevoie sa ne deschida cineva ochii...doar ca e bine sa o faca din timp.

Daca nu eu atunci cine?

Niciun comentariu: